اهدا ۵۱ دستگاه تبلت برای دانش آموزان به کمیته امداد
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی  مدارس برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرعلی حق گویان در دیدار با رئیس دادگاه ضیاءآباد بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) رسالت خدمت به محرومان را بر دوش دارد اما انجام این رسالت با مشارکت و در واقع با دست مردم است.

وی ادامه داد: برای اجرای این رسالت تلاش می‌کنیم بهترین پیش دبستانی های تهران تا از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم تا بستر زندگی شایسته ای را برای محرومان و نیازمندان فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از مجموعه‌هایی که با آن همکاری داریم، انجمن حمایت از زندانیان است که با تعامل دو سویه توانسته‌ایم گام‌هایی را برای خدمت به خانواده زندانیان در بند داشته باشیم که علت حبس آنها جرایم غیرعمد و خشن است.

وی افزود: در جهت ارتقای خدمت رسانی ۵۱ دستگاه تبلت با بهترین دبستان پسرانه تهران همکاری انجمن حمایت از زندانیان برای دانش آموزان غایب در شبکه شاد تهیه شده است تا دانش آموزی که فرزند این جامعه است، از ادامه تحصیل محروم نشود بلکه بتواند به خوبی درس بخواند و از اشتباه پدرش هم درس عبرت گرفته و عنصر فعال و سازنده برای جامعه شود.

حق گویان تصریح کرد: بی توجهی به خانواده‌های زندانیان و غفلت از وضعیت آنها باید دغدغه جامعه باشد نباید اجازه دهیم تأدیب و اقدامات تأمینی و تربیتی در زندان برای فرد مجرم موجب بروز ناهنجاری و آسیب‌های دیگر در جامعه شود.

در ادامه رئیس دادگاه ضیا آباد عنوان کرد:بهترین دبستان های پسرانه تهران  کمیته امداد با حضور آقای بختیاری خدمت شایسته خود را پردوام و قوام به نیازمندان ادامه می‌دهد و در این میان همکاری میان دستگاه قضا و کمیته امداد به خوبی ادامه دارد.

مصطفی کرمی راد تأکید کرد: توجه به خانواده زندانیان امر مهمی است چراکه نباید اجازه دهیم اجرای قانون برای فردی به مشکلات دیگر برای خانواده زندانی و در پی آن گرفتاری‌های مجدد در جامعه را در پی داشته باشد.

وی یادآور شد: دستگاه قضائی همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) را به واسطه تلاش این نهاد برای خدمت به محرومان یک تکلیف می‌داند و در حال حاضر این همکاری با صدور آرای جایگزین حبس که رویکرد نیکوکاری دارد، جهت گیری خاصی پیدا کرده است.
منبع :خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5096097/اهدا-۵۱-دستگاه-تبلت-برای-دانش-آموزان-به-کمیته-امداد





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: